Виробники
Реєстрація/Вхід  |  Оформити замовлення
Категорії товарів
Информация
Головна » Замовлення, доставка, повернення

Інтернет-магазин «Арована»
Україна, м. Нікополь, Дніпропетровська область.
Телефони: +38 066 000 0 769, +38 096 000 0 769, +38 093 000 0 769.
Viber, Telegram: +38 096 000 0 769, консультація та замовлення через телеграм.
Електронна пошта: super-im@arowana.com.ua

Час роботи: 7/24, цілодобово, щодня! Без вихідних!
Обробка замовлень і консультації з 9-00 до 17-00, субота-неділя вихідний.

 

Администратор Arowana

Керівництво "ІМ Арована".
e-mail: a-a-a-help@arowana.com.ua
Повідомте керівництво якщо у вас проблеми із замовленнями і менеджери не можуть їх вирішити.

 

 

Правила роботи:

  • Обробка замовлень проводиться в будні дні з 9:00 до 17:00.
  • За наявності товару на складі, максимальний термін комплектації замовлення, після надходження оплати, 2 робочих дня.
  • При постачанні під замовлення, з терміном комплектації 5-10 робочих днів, з вами зв'яжеться менеджер, узгодить ціну і терміни поставки.
  • При поставці під замовлення, з терміном комплектації 5-30 робочих днів, це означає, що даної позиції швидше за все немає на території України, і можливо, доведеться чекати поставки до 30 робочих днів. Ціна на товар вказана попередня, потребує узгодження.
  • Нам потрібен час для комплектації та підготовки вашого замовлення до відправлення, тому зазвичай всі замовлення відправляються на наступний день після надходження оплати. Звичайно ж можливі якісь затримки або накладки під час опрацювання замовлень, у таких випадках вас обов'язково повідомить менеджер і узгодить терміни відправлення замовлення.
  • У нас свій склад і на сайті відображено актуальну наявність товару на складі та актуальні ціни. Але склад "живий" і поки ви оформляли замовлення, щось із вашого замовлення може бути вже продано, просимо з розумінням ставитися до таких ситуацій.
  • Замовлення надходить в обробку тільки після надходження оплати. Тільки після надходження оплати для вас резервується товар на складі. Можливі варіанти що поки ви формували і оплачували замовлення, деякі позиції з вашого замовлення вже будуть продані. У цьому випадку ми узгодимо з вами заміну або повернемо гроші за відсутній товар.
  • Ми відправляємо замовлення в будні дні, з вівторка по п'ятницю, зверніть увагу, що в понеділок не має відправок, так як ми комплектуємо замовлення з вихідних. Відправлення замовлення відбувається наступного робочого дня після надходження оплати, тобто якщо ви оплатите замовлення в п'ятницю, то ми відправимо ваше замовлення тільки у вівторок. Можливе відправлення за погодженням з клієнтом, але не пізніше 5-ти днів після комплектації. Після закінчення 5 днів замовлення автоматично буде розформовано. Ми не можемо зберігати ваше замовлення більше 5 днів у себе на складі.
  • Ціни, наведені в інтернет-магазині дійсні тільки при замовленні через інтернет-магазин. Мінімальної суми замовлення немає.
  • Ми постійно проводимо різні акції та подарунки, дивіться розділ «Знижки та подарунки».
  • У нас є товари з додатковими знижками від пакування, це дасть вам змогу купити на порядок дешевше під час купівлі упаковкою.
  • Під час реєстрації обов'язково вказуйте робочу адресу електронної пошти, всі повідомлення та сповіщення для покупця відбуваються електронною поштою. Обов'язково перевірте щоб адреса електронної пошти інтернет-магазину не була заблокована модулями антиспам.

Доставка:

 

Доставка здійснюється за допомогою транспортних компаній: Нова Пошта, Делівері, УкрПошта.  В ціну товару не входить доставка. За доставку ви оплачуєте самостійно, при отриманні вашого замовлення, за тарифами транспортної компанії. З тарифами з доставки можна ознайомитись на сайті транспортної компанії. Вартість доставки буде вказана у відвантажувальній накладній транспортної компанії, про що вам буде повідомлено після відправки вашого замовлення.

Оплата:

Для всіх придбань, зроблених на цьому сайті, оплата може бути проведена:

 

  • поповненням пластикової картки.
  • післяплатою з перевізником Нова Пошта. Це найдорожчий спосіб оплати, при якому ви переплачуєте за замовлення 4%.

Після узгодження замовлення, ви отримаєте рахунок з реквізитами на оплату.

Гарантія, обмін товару, повернення або грошове відшкодування:

  • На всі товари, надані в інтернет-магазині, поширюється гарантія, терміни якої залежать від сервісної політики виробника або імпортера в нашій країні. Фактом підтвердження гарантійних зобов'язань є номер вашого замовлення зі статусом "Ваше замовлення відправлено" і відвантажувальна накладна, із зазначеним терміном гарантії на електроприлад.
  • Гарантія на роботу електрообладнання (за винятком ламп) становить 1 місяць.
  • Гарантія 6 місяців, на роботу електрообладнання (за винятком лампи), є у таких виробників: Resun.
  • Гарантія 12 місяців, на роботу електрообладнання (за винятком лампи), є у таких виробників: JBL, Aqua Nova.
  • Гарантія 24 місяці, на роботу електрообладнання (виключаючи лампи), є у таких виробників: Eheim.
  • Повернення та обмін товару, купленого в інтернет-магазині "Арована" здійснюється відповідно до закону "Про захист прав споживачів". Ви можете повернути протягом двох тижнів куплене обладнання, за умови, що обладнання було не встановлено, не експлуатувалося, збережено виробниче пакування та його елементи, на обладнанні немає механічних пошкоджень, подряпин і відколів. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця*. Якщо акваріумне обладнання не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Після закінчення двох тижнів, але в межах гарантійного терміну, ми замінимо або відремонтуємо бракований товар. Відправлення товару на гарантійний ремонт здійснюється за рахунок Покупця.
  • Якщо товар вийшов з ладу внаслідок неправильної експлуатації, претензії не приймаються. Перш за все, це стосується механічних пошкоджень.
  • Претензії не приймаються на пошкодження в процесі транспортування. Оглядайте ваше замовлення при отриманні, в разі пошкодження вам зобов'язана компенсувати збитки компанія перевізник.
  • Не приймаються претензії щодо роботи люмінесцентних та інших ламп, їх перевіряють перед відправленням, поверненню або обміну вони не підлягають. Ми надійно пакуємо лампи для відправки, але іноді перевізник може розбити лампи або пошкодити спіраль і без ушкодження упаковки відмовляється виплачувати страховку. Купуючи лампи, ви маєте розуміти, що купуєте їх на свій страх і ризик, оскільки ми не несемо відповідальність за транспортування ламп і не приймаємо претензії в разі їх пошкодження.
  • Претензії приймаються менеджером інтернет-магазину тільки за наявності відвантажувальної накладної із зазначеним ПІБ покупця і номером замовлення, що підтверджує факт і дату покупки. Якщо ви не зберегли відвантажувальну накладну, номер замовлення ви можете подивитися у своєму кабінеті.
  • Зберігайте виробниче пакування та елементи пакування під час гарантійного терміну. Відсутність упаковки або елементів упаковки може бути причиною відмови обміну товару.
  • Умови гарантійних зобов'язань не поширюються на третіх осіб у разі перепродажу товару або іншого способу передачі товару. Гарантійні зобов'язання виконуються тільки перед покупцем, тобто особою, яка зареєстрована в інтернет-магазині та оформила замовлення під індивідуальним номером.
  • У разі відмови покупця від уже оплаченого замовлення, повернення товару або в разі інших причин, що вимагають повернення оплати, переказ грошових коштів здійснюється за згодою з покупцем.

Фотографії товарів є наочними ілюстраціями і можуть відрізнятися від реального вигляду товару. Але це не впливає на їхні основні параметри та характеристику товару. При підборі запчастин керуйтеся кодом товару в інструкції до товару або уточнюйте необхідні дані та розміри перед покупкою.

ІМ Арована не гарантує точності і повноти матеріалів, програм і послуг, що надаються в каталозі товарів, тим паче тих товарів, що зняті з продажу або виробництва. У будь-який час, без повідомлення, можуть бути внесені зміни в матеріали і послуги, що надаються на цьому сайті, а також у згадані в них продукти і ціни. ІМ Арована за жодних обставин не несе відповідальності за будь-які збитки (включно з, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього сайту.

 

Фактом згоди Покупця з вищевикладеним є оплата Покупцем за замовлений товар.

Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашим відділом обслуговування. Будемо дуже вдячні якщо ви будете повідомляти про помилки в роботі інтернет-магазину.

 

Додатково ознайомтеся з відповідями на запитання наших покупців.

 

Якщо у вас є питання загального характеру, що стосуються акваріумістики - оптимальний вибір обладнання, хвороби рибок тощо, ласкаво просимо на форум акваріумістів.


Страница добавлена 22 June 2005 г.


Швидкий пошук товарів
Акваріумні компресори:
Аератор акваріумнийТихий компрессорКомпрессор у ставок
Акваріумні фільтри:
Внутрішній фільтр у акваріумЗовнішній акваріумний фільтрАерліфтний фільтр
Акваріумні нагрівачі та холодильники:
Акваріумний холодильникТерморегулятор в акваріумНагрівач для акваріума
Освітлення для акваріума:
Акваріумні лампи Т5Акваріумні лампи Т8Акваріумні світлодіодні лампи
Все для догляду за акваріумом:
Ліки для акваріумних рибДобриво для акваріумних рослинТесты для води
Акваріумні декорації:
Рослини для акваріумаФон для акваріумаГрунт акваріумний
Рекомендуємо відвідати наших друзів:
 

Авторські права на дизайн, оригінальні фотографії, тексти та описи належать і є власністю акваріумного інтернет магазину - www.Arowana-im.com.ua.
Використання та цитування на інших сайтах некомерційного характеру дозволяється тільки з активним гіперпосиланням, не закритим від індексації пошуковими системами.
Використання в пресі, комерційних цілях або на комерційних сайтах узгоджується з адміністрацією письмово.