Поставте своє запитання.
До вас можна приїхати і зробити покупки на місці? Ні, всі ціни в інтернет-магазині дійсні тільки при замовленні через інтернет-магазин. Вам необхідно зробити замовлення та оплатити його, або приїхати і оплатити, і забрати своє замовлення. У нас склад закритого типу, і немає можливості ходити вибирати товар.
Мені прийшло повідомлення що моє замовлення розформовано, як повернути його до обробки? Замовлення зберігається, зі статусом "Ваше замовлення розформовано", 5 днів, потім видаляється. Протягом 5-ти днів ви можете повернути його до обробки звернувшись до менеджера за будь-яким номером вказаним на сайті
Я зробив кілька замовлень, як мені їх оплачувати і як вони будуть відправлені? Сплатити замовлення можна однією квитанцією, перерахувавши номери замовлень у квитанції. Замовлення будуть оброблені та відправлені разом, якщо ви вкажете це.
Я зробив замовлення, але мені треба додати кілька позицій, як мені це зробити? Зробіть ще одне замовлення і в примітці вкажіть номер замовлення до якого треба додати це.
Я забув пароль, скиньте мені його. У нас немає доступу до пароля клієнта, ви можете тільки запросити новий пароль для вашого e-mail, зазначеного під час реєстрації.
Яке мінімальне замовлення у вашому інтернет магазині? Мінімального замовлення немає. Не забувайте що мінімальна вартість доставки зараз близько 70, то оптимально робити замовлення від 200 грн.
Я зроблю замовлення на велику суму, чи буде мені знижка і чи є взагалі знижки? Знижки є і будуть завжди, для цього є розділ "Знижки", розділ постійно оновлюється, не забувайте переглядати його при оформленні замовлень. Індивідуальних знижок немає. Також є "Знижки від упаковки", це дає змогу купити значно дешевше ніж поштучно. Якщо у вас є свій зоомагазин або торгова точка на зооринку звертайтеся до менеджерів, вас переведуть на обслуговування в оптовий відділ.
Я оформив замовлення, але його чомусь довго оформлюють або відправляють. На жаль, наші можливості не безмежні, бувають і помилки в обробці, і затримки у відправленні, і проблеми з перевізниками. Тому якщо вам щось необхідно дуже терміново, то краще скористатися найближчим зоомагазином, так як зазвичай з моменту оформлення замовлення і до його отримання в іншому місті проходить 2-3-5 днів. Звичайно ми завжди йдемо на зустріч побажанням наших покупців і завжди намагаємося відправляти замовлення максимально швидко.
У мене акваріум на 200 літрів, підберіть обладнання. У мене рибки хворіють, підкажіть ліки. На жаль, ми не можемо повноцінно давати консультації з таких питань, тому що підбір акваріумного обладнання - це дуже індивідуальний фактор, який залежить від дуже багатьох моментів - вподобання покупця, фінансові можливості і т.д. Лікувати не бачачи пацієнта взагалі практично не реально. Тому ми не консультуємо в таких питаннях, ми можемо тільки дати рекомендації після того, як ви вибрали вже якісь товари, але не можете визначитися. А питання такого спрямування ви можете поставити й обговорити на аквафорумі, на цьому акваріумному форумі присутні й наші співробітники, які можуть порадити й дати розгорнуту відповідь.
Я з Росії, чи можу я зробити у вас замовлення?
Після окупації АР Крим російськими військами ми більше не відправляємо замовлення в Російську Федерацію.
Поставте своє запитання.
|